Zákazník, který se nedovolá, určitě nic nekoupí!
Používáte univerzální telefonní linku/číslo pro Vaši firmu nebo e-shop?
Stává se, že není nikdo na příjmu a nevíte, kdo se Vám nedovolal?
Máte pak telefon plný zmeškaných hovorů z neznámých čísel, které nestíháte vyřídit?
Máme pro Vás řešení!
Virtuální telefonní ústředna, která rozšiřuje možnosti Vašeho mobilního telefonu:
Automaticky přesměruje příchozí hovor podle nastaveného "volacího plánu" – tj. předem si nastavíte, co se má stát, když…
Například najde člověka, který je zrovna k dispozici
Nebo oznámí, že zavoláte zpět
Případně vyřídí požadavek zcela automaticky prostřednictvím přednastavených odpovědí (IVR menu)
Navíc telefonní číslo zmeškaného hovoru automaticky přiřadí ke kontaktu z Vaší databáze – a Vy víte, kdo volal
Eviduje nejen zmeškané hovory, ale i reakci na ně…
Po vyřízení číslo zmizí ze seznamu zmeškaných hovorů
Automaticky uloží nahrávku následného hovoru
Může vytvořit evidenci zmeškaných hovorů bez reakce a odeslat na mail
Váš klient volá na jedno číslo…
Ale Vy přijímáte hovor na svém mobilu nebo pevné lince
Při volání zpět z Vašeho telefonu klient vidí firemní číslo, ne to Vaše
Získejte náskok před konkurencí - volejte včas, zákazníci Vás budou milovat!
A BUDOU SE VRACET!
Za málo peněz hodně muziky
Skvělý nástroj pro případné akviziční volání nebo správu zákaznického servisu
Dokonalý přehled o aktivitách jednotlivých členů týmu – monitoring, statistiky
Možnost předtáčení hovorů (prediktivní dialer) pro vysoce efektivní práci operátorů callcentra nebo akvizičních obchodníků
Komunikaci prostřednictvím SMS (např. pro dispečerské systémy nebo hromadně pro krizové řízení)
Možnost integrace na Pipedrive CRM
Možnost předtáčení hovorů (prediktivní dialer) pro vysoce efektivní práci operátorů callcentra
Komunikaci prostřednictvím SMS (např. pro dispečerské systémy nebo hromadně pro krizové řízení)
…a mnoho dalšího
A to všechno za míň, než dáte denně za dvě kávy!
Někdy věci nejdou tak, jak očekáváte.
I v takovém případě se můžete spolehnout, že máte kam zavolat.
Vždy uděláme vše pro co nejrychlejší vyřešení jakéhokoliv problému.
S důvěrou se můžete přidat mezi naše spokojené zákazníky.
Poptejte nezávaznou on-line konzultaci
Projdeme s Vámi Vaše požadavky
Přizpůsobíme jim naše řešení
Nastavíme integraci s vaším systémem
Vše používáte do 48 hodin od definitivní dohody a úhrady domluvených závazků
Vy pomoc systému oceníte a zákazníci budou spokojeni.
V MasterDC máme nasazenou telefonní ústřednu od Sevio.
Odbavuje všechny hovory směrované do MasterDC a třídí je do front.
Po letech používání oceňujeme především rychlost a spolehlivost nasazeného řešení.
Martin Danielka
manažer datacentra MasterDC