Už žádné zmeškané hovory!

Zákazník, který se nedovolá, určitě nic nekoupí!

Používáte univerzální telefonní linku/číslo pro Vaši firmu nebo e-shop?

Stává se, že není nikdo na příjmu a nevíte, kdo se Vám nedovolal?

Máte pak telefon plný zmeškaných hovorů z neznámých čísel, které nestíháte vyřídit?

Máme pro Vás řešení!

SEVIO je Vaše pomocná ruka

Virtuální telefonní ústředna, která rozšiřuje možnosti Vašeho mobilního telefonu:

Automaticky přesměruje příchozí hovor podle nastaveného "volacího plánu" – tj. předem si nastavíte, co se má stát, když…

Například najde člověka, který je zrovna k dispozici

Nebo oznámí, že zavoláte zpět

Případně vyřídí požadavek zcela automaticky prostřednictvím přednastavených odpovědí (IVR menu)

Navíc telefonní číslo zmeškaného hovoru automaticky přiřadí ke kontaktu z Vaší databáze – a Vy víte, kdo volal

Eviduje nejen zmeškané hovory, ale i reakci na ně…

Po vyřízení číslo zmizí ze seznamu zmeškaných hovorů

Automaticky uloží nahrávku následného hovoru

Může vytvořit evidenci zmeškaných hovorů bez reakce a odeslat na mail

Váš klient volá na jedno číslo…

Ale Vy přijímáte hovor na svém mobilu nebo pevné lince

Při volání zpět z Vašeho telefonu klient vidí firemní číslo, ne to Vaše

Získejte náskok před konkurencí - volejte včas, zákazníci Vás budou milovat!

A BUDOU SE VRACET!

Získáte i něco navíc

Za málo peněz hodně muziky

Skvělý nástroj pro případné akviziční volání nebo správu zákaznického servisu

Dokonalý přehled o aktivitách jednotlivých členů týmu – monitoring, statistiky

Možnost předtáčení hovorů (prediktivní dialer) pro vysoce efektivní práci operátorů callcentra nebo akvizičních obchodníků

Komunikaci prostřednictvím SMS (např. pro dispečerské systémy nebo hromadně pro krizové řízení)

Možnost integrace na Pipedrive CRM

Možnost předtáčení hovorů (prediktivní dialer) pro vysoce efektivní práci operátorů callcentra

Komunikaci prostřednictvím SMS (např. pro dispečerské systémy nebo hromadně pro krizové řízení)

…a mnoho dalšího

A to všechno za míň, než dáte denně za dvě kávy!

Podpora? Samozřejmě!

Někdy věci nejdou tak, jak očekáváte.

I v takovém případě se můžete spolehnout, že máte kam zavolat.

Vždy uděláme vše pro co nejrychlejší vyřešení jakéhokoliv problému.

S důvěrou se můžete přidat mezi naše spokojené zákazníky.

Začít můžete hned

Poptejte nezávaznou on-line konzultaci

Projdeme s Vámi Vaše požadavky

Přizpůsobíme jim naše řešení

Nastavíme integraci s vaším systémem

Vše používáte do 48 hodin od definitivní dohody a úhrady domluvených závazků

Vy pomoc systému oceníte a zákazníci budou spokojeni.

VAŠE DŮVĚRA NÁS ZAVAZUJE

Master DC

V MasterDC máme nasazenou telefonní ústřednu od Sevio.
Odbavuje všechny hovory směrované do MasterDC a třídí je do front.

Po letech používání oceňujeme především rychlost a spolehlivost nasazeného řešení.

Martin Danielka
manažer datacentra MasterDC