Chcete telefonovat přímo z Pipedrive?

... a získat navíc

možnost automatického párování hovorů s kontakty v CRM?

bezpracné zakládání souvisejících aktivit?

okamžitý přístup k nahrávkám všech hovorů?

Máme pro Vás řešení!

SEVIO šetří Váš čas a peníze

Virtuální telefonní ústředna, která pracuje za Vás:

Používáte stále svůj Pipedrive, jak jste zvyklí

Nic neinstalujete, jako uživatel o naší aplikaci ani nevíte

Jediným kliknutím na telefonní číslo v Pipedrive okamžitě voláte

Hovor se automaticky uloží do Pipedrive jako aktivita, nemusíte nic zapisovat

Automaticky se vytvoří nahrávka hovoru, nemusíte si nic pamatovat

Ušetříte až 30% Vašeho času!

Získáte i něco navíc

Za málo peněz hodně muziky

Možnost maskovat odchozí volání z celé firmy za jedno telefonní číslo – při volání klienta zpět dostane hovor ten, kdo mu volal

Správu a přehled následných aktivit při zmeškaném volání

Možnost vstupního (IVR) menu pro distribuci příchozích hovorů po firmě

Dokonalý přehled o aktivitách jednotlivých členů týmu – monitoring, statistiky

Skvělý nástroj pro případné akviziční volání nebo správu zákaznického servisu

Možnost předtáčení hovorů (prediktivní dialer) pro vysoce efektivní práci operátorů callcentra

Komunikaci prostřednictvím SMS (např. pro dispečerské systémy nebo hromadně pro krizové řízení)

…a mnoho dalšího (i zcela samostatně, bez nutnosti propojení na Pipedrive)

A to všechno za míň, než dáte denně za dvě kávy!

Podpora? Samozřejmě!

Někdy věci nejdou tak, jak očekáváte.

I v takovém případě se můžete spolehnout, že máte kam zavolat.

Vždy uděláme vše pro co nejrychlejší vyřešení jakéhokoliv problému.

S důvěrou se můžete přidat mezi naše spokojené zákazníky.

Začít můžete hned

Poptejte nezávaznou on-line konzultaci

Projdeme s Vámi Vaše požadavky

Přizpůsobíme jim naše řešení

Nastavíme integraci s vaším systémem

Vše používáte do 48 hodin od definitivní dohody a úhrady domluvených závazků

Vy pomoc systému oceníte a zákazníci budou spokojeni.

VAŠE DŮVĚRA NÁS ZAVAZUJE

Master DC

V MasterDC máme nasazenou telefonní ústřednu od Sevio.
Odbavuje všechny hovory směrované do MasterDC a třídí je do front.

Po letech používání oceňujeme především rychlost a spolehlivost nasazeného řešení.

Martin Danielka
manažer datacentra MasterDC