Chcete při telefonování ušetřit až 30% na mzdách?

Jsou klíčem k Vašemu úspěchu akviziční telefonáty nebo provozujete callcentrum?

Víte, kolik času ztratíte čekáním na přijetí hovoru? Běžná doba od prvního zazvonění do zvednutí telefonu je 20 – 30 vteřin a až 40 vteřin trvá, než sami zavěsíme.

Možná platíte víc za poslouchání vyzváněcího tónu, než za komunikaci s klienty…

Máme pro Vás řešení!

SEVIO šetří Vaše peníze

Předtočí několik telefonních čísel najednou a operátorovi předá až ten hovor, který někdo na druhé straně zvedne

Další hovor předá jinému aktuálně volnému operátorovi

Počet souběžně vytáčených hovorů a další parametry prediktivního volání můžete kdykoliv libovolně upravovat

Nikdo na nic nečeká, operátoři nebo obchodníci pouze komunikují s klienty

Úspěšnost dovolání se zvýší až o 30% a Vy tak šetříte až 30% mzdových nákladů!

Získáte i něco navíc

Za málo peněz hodně muziky

Možnost maskovat odchozí volání z celé firmy za jedno telefonní číslo – při volání klienta zpět dostane hovor ten, kdo mu volal

Správu a přehled následných aktivit při zmeškaných voláních

Dokonalý přehled o aktivitách jednotlivých členů týmu – monitoring, statistiky

Skvělý nástroj nejen pro akviziční volání, ale třeba i pro správu zákaznického servisu

Komunikaci prostřednictvím SMS (např. pro dispečerské systémy nebo hromadně pro krizové řízení)

Možnost integrace na Pipedrive CRM

…a mnoho dalšího

A to všechno za cenu, která se Vám bude líbit!

Podpora? Samozřejmě!

Někdy věci nejdou tak, jak očekáváte.

I v takovém případě se můžete spolehnout, že máte kam zavolat.

Vždy uděláme vše pro co nejrychlejší vyřešení jakéhokoliv problému.

S důvěrou se můžete přidat mezi naše spokojené zákazníky.

Začít můžete hned

Poptejte nezávaznou on-line konzultaci

Projdeme s Vámi Vaše požadavky

Přizpůsobíme jim naše řešení

Nastavíme integraci s vaším systémem

Vše používáte do 48 hodin od definitivní dohody a úhrady domluvených závazků

Vy pomoc systému oceníte a zákazníci budou spokojeni.

VAŠE DŮVĚRA NÁS ZAVAZUJE

Master DC

V MasterDC máme nasazenou telefonní ústřednu od Sevio.
Odbavuje všechny hovory směrované do MasterDC a třídí je do front.

Po letech používání oceňujeme především rychlost a spolehlivost nasazeného řešení.

Martin Danielka
manažer datacentra MasterDC